Under følger en liste med ofte stilte spørsmål som du bør lese hvis du har problemer eller spørsmål om bruken av vår nettbutikk.
- Pålogging
- Bekledning
- Nettbutikken
- Ordre-informasjon
- Kontakt
- Spørsmål: Hvor logger jeg på for å komme til nettbutikken?
- Svar: Se etter “Logg inn via Rubic” på websiden etter at du går til nettbutikken. Alle medlemmer i klubben er registrert i medlemsregisteret Rubic. Logg på som spiller evt. foresatt hvis det er registrert på spiller:
- Spørsmål: Det står “Du er ikke medlem i Hasle-Løren fotball” når jeg logger inn i nettbutikken via Rubic, men jeg er medlem. Hva skal jeg gjøre?
- Svar:
- Gjelder kun spillere i avdeling Senior: Vi er i dialog med Rubic ang. dette. Ta kontakt med kundeservice, så finner vi en midlertidig løsning til det tekniske problemet er løst.
- Spillere i avdeling Yngres: Hvis du feks. ikke har logget på Rubic tidligere og får denne meldingen, bruk “Glemt brukernavn eller passord?”-funksjonen i Rubic (se punkt over).
- Spørsmål: Jeg har forsøkt “Glemt brukernavn eller passord?” i punktet over, men finner ikke brukernavn evt. vet/husker ikke hvilken e-post eller mobilnummer som er registrert i medlemsregisteret. Hva nå?
- Svar: Kontakt spillers lagleder for å få informasjonen.
- Spørsmål: Hvilken størrelsene på Adidas-klærne bør jeg velge?
- Svar: Adidas-klærne er ganske normale mhp størrelse. Man bør runde av oppover til neste størrelse ifht. høyden på spilleren. Er man usikker på størrelser anbefales det å prøve klærne hos Torshov Sport. Sokkene har en tendens til å bli litt trange, har man feks. sko-størrelse 33 bør man velge størrelse 34-36. For shortsen kan det også være lurt å gå opp én størrelse.
- Spørsmål: Hvorfor må alle ha initialer på klærne?
- Svar: Alle har like klær på banen og initialer på tøyet vil gjøre det litt enklere å finne rette eier.
- Spørsmål: Hva får nye spillere i startpakken?
- Svar: Nye spillere som starter på fotball i Hasle-Løren i avdeling yngres eller senior får en startpakke, under forutsetning av at treningsavgift betales for et helt år. Startpakken består av Adidas ryggsekk, treningsgenser, treningsbukse, spillershorts og sokker inkludert påtrykket Hasle-Løren logo og initialer.
- Spørsmål: Jeg har mottatt rabattkupong for startpakken for ny spiller, men den virker ikke. Hva gjør jeg galt?
- Svar: Du må først legge startpakken i handlekurven før du løser inn rabattkupongen.
- Spørsmål: Når er det mulig å bestille fotballtøy?
- Svar: Vi har fellesbestilling av kolleksjon vår og høst. Medlemmer oppnår best rabatt ved fellesbestillingene, men utenom åpningstidene for vår nettbutikk er det mulig å handle individuelt direkte hos vår samarbeidspartner Torshov sport. Våre medlemmer får da standard klubbrabatt.
- Spørsmål: Hva er de forskjellige ordre-statusene til for?
- Svar: Status på ordren er først “På vent”, dvs bestillingen er mottatt og betaling er reservert på din konto, men beløpet blir ikke belastet nå. Grunnen til dette er at alle bestillingene fra nettbutikken blir oversendt leverandør samlet. Siden det er en liten mulighet for at leverandør ikke kan levere visse produkter, evt levere veldig sent, endrer vi ikke status på ordrene til “Behandler” før bekreftet levering. Først når status på ordren blir endret til “Behandler” vil beløpet endelig bli belastet konto. Vi ser også i enkelte tilfeller at det bestilles feil produkter, størrelser osv, og dette gir kunden mulighet til å korrigere i stedet for å låse ordren og refundere beløpet ved feilkjøp.
- Spørsmål: Når nettbutikken er lukket, hvor kan jeg se hva jeg har bestilt?
- Svar: Ordre-kvittering blir sendt ut på e-post. Hvis denne er borte kan man be kundeservice om å sende på nytt. Du kan også gå til nettbutikken, logge inn og deretter gå til “Min konto”. Der finner du dine ordre.
- Spørsmål: Hvem er utstyrsansvarlig i fotballgruppen?
- Svar: Utstyrsansvarlig i fotballgruppen er Viggo Stølan Anthonsen.
- Spørsmål: Jeg har spørsmål ang. min bestilling, hvor kan jeg henvende meg?
- Svar: Kontakt kundeservice ved å klikke her.